زمان جاری : چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 - 9:42 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 177
نویسنده پیام
pedram48512 آفلاین



ارسال‌ها : 4
عضویت: 9 /7 /1398
منهول تاسیسات آبرسانی
وی با اشاره به طرح آبرسانی به محلات محمدآباد، شریف‌آباد، گیل محله و بالا شیرود شهر شیرود افزود: این طرح با بیش از ۷۰درصد پیشرفت و صرف بیش از ۳ هزار میلیون ریال اعتبار در حال انجام است. مدیر امور آبفاشهری تنکابن به ساخت مخزن ۱۰هزار مترمکعبی این شهراشاره و تصریح کرد: این طرح شامل احداث ساختمان‌های کلرزنی، نگهبانی، انبار لوله و محوطه‌سازی با ۴۰درصد پیشرفت در حال اقدام است.
محمدپور با بیان اینکه طرح اتمام لوله‌گذاری زون شرقی شهر تنکابن با پیش‌بینی اعتبار ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال درحال انجام است، گفت: این طرح با لوله‌های چدنی ۶۰۰ و ۵۰۰ میلی‌متری با عبور از رمپ شرقی کمربندی و خیابان شهید ابوذر حاتمیان و نیز احداث ۶ باب منهول تاسیسات آبرسانی با همکاری نزدیک اداره راه و حمل‌ونقل جاده‌ای و شهرداری تنکابن با پیشرفت ۳۰ درصدی در حال اجراست.
دنیای اقتصاد : مدیر امور آب و فاضلاب منطقه بندرگز از شست‌وشوی ۳۰ کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر بندرگز در ۶ ماه اول سال‌جاری خبر داد. زین‌العابدین محمدی افزود: در این مدت ۸۹۸ مورد منهول فاضلاب مهپاشی و ۴۶ مورد رفع‌گیر شبکه و انشعاب فاضلاب انجام شده است. به گفته وی، به علت افت شدید منابع آبی در تابستان گذشته، یک حلقه چاه آب شرب در بندرگز حفر و تجهیز شد تا بخش زیادی از مشکلات تامین آب شرب شهروندان رفع شود.
محمدی با اشاره به دیگر فعالیت‌های انجام شده گفت: تعویض ۵۶۸ فقره کنتور خراب، تعویض ۹۸ انشعاب فرسوده، توسعه ۴۷۰ متر از شبکه آب و اصلاح ۲۰۰ متر شبکه آب بخشی از اقدامات انجام شده در بندرگز و نوکنده است.

امضای کاربر : دیتیل منهول بتنی فاضلاب . ساخت سپتیک بتنی
سه شنبه 09 مهر 1398 - 02:18
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | منهول تاسیسات آبرسانی | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS